Patch to Patch Heleni

Patch to Patch Heleni

maandag 26 maart 2012

zonnesteekjes........














Vrijdag was ik met mijn quiltvriendinnen in Dieren. We hebben de tentoonstelling van miniquilts van het Quiltersgilde bekeken.
Dom dom dom, fototoestel lag thuis op tafel.....

Er waren natuurlijk ook winkeltjes.....ik had niks nodig dus ben er een beetje achteloos langs gelopen. Maar als liefhebber van handwerk zie je uit je ooghoek altijd wel íets.....














Voor dit borduurmapje viel ik als een blok. Niet zozeer om het te 'hebben' maar om 't werk.
Zo maak ik eigenlijk alles.
Veel mensen vragen als ik iets gekocht heb, wat ga je er mee doen. Maar dat weet ik meestal nooit. Het gaat mij om 't maken....maar een gebrek aan doosjes, mapjes en tasjes heb ik écht niet...














Dus, ik heb heerlijk zonnesteekjes gemaakt in 't weekend.....Even voor 't gevoel, het mandje is 5 cm hoog.
Zeg nou zelf, het is toch een plaatje.




11 opmerkingen:

  1. Nog veel steekjes .. plezier in het zonnetje !
    Bijzonder de bloemetjes in het mandje springen er echt uit :o)
    Leuk hoe je schrijft dat je iets ziet en het dan graag wil meken !

    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave map en al heb ik er al een, daar zou ik ook voor gevallen zijn! Wat een lief borduurtje en wat een leuke steek gebruik je voor de bloemetjes, kun je mij ook zeggen hoe die heet, die zou ik best eens willen gebruiken in een borduurwerkje!
    Fijne zonnige dag met nog veel meer zonnige steekjes, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh wat leuk!!!....een pracht van een mandje.
    fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is zeker een plaatje! wat een werk zit er in zoiets kleins joh.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een werk!! Maar wel erg mooi,..
    :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh, dat is wel een heel lief mandje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O wat is dit een leuk mandje en ja het lijkt me ook erg leuk om te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig mandje is dit ! ! !

    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Heleni,
    wauw wat een mooi borduurwerkje, geniet nog lekker van het zonnetje en je zonnesteekjes.
    Liefs, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails