Patch to Patch Heleni

Patch to Patch Heleni

zondag 4 maart 2012

daar is tie dan.......














....mijn biscornu speldenkussen. Ik heb toch gekozen voor de lichtere kleurtjes.
Bedankt meisjes, voor het meedenken hoor.
Het is wel leuk geworden, maar wat heb ik mij er op verkeken. Het was veel meer werk dan ik verwacht had.

Ik moet toegeven, het is ook wel mijn eigen schuld hoor. Ik moet zonodig altijd wat veranderen aan een patroon, dan gaat er ook meer tijd inzitten.
Maar goed, nu is 't klaar en kan ik 't gaan gebruiken.






























...achterkant















Wat er onder ligt is de achterkant van een klein quiltje voor onder mijn Singertje.
Ik laat 't zien als het helemaal klaar is. 

17 opmerkingen:

  1. Wauw, wat mooi.
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Das kleine Kissen ist ganz toll geworden.
    LG Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig is hij geworden! Ik heb al vaker gehoord dat dit geen makkelijk speldenkussen is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is anders wel een schatje, en ik heb het ook gehoord dat dit een bewerkelijk kussentje is, zeker met dat mooie randje langs de randen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow ! schitterend, wat leuk met die huisjes.
    Hele mooie kleuren heb je gebruikt.
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is erg mooi geworden, en ook aan de achterkant een werkje dat heb ik niet gedaan wist niet dat dat zo hoorde.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi geworden, de achterkant ook.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vind de kleuren prachtig in deze biscornu prachtig. Zou haar zo willen hebben, maar dan moet ik er toch maar eentje zelf maken. Helaas ben ik nu met iets anders bezig.
    Groetjes Liesbeth A.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. OOh, dit ziet r prchtig uit, mooi gemaakt ook de achterkant is mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is een hel leuk kussentje geworden. Ik heb er al verschillende gemaakt en hou ervan. De volgende gaat beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Knap hoor zo snel en mooi geworden !
    Ben wel benieuwd hoe de andere kant van de rode ruitjes eruit ziet ;o)
    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is echt een lieverdje geworden, waar heb je het patroontje vandaan? Ik ben namelijk gek op huisjes! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is een beauty. Eigenlijk zonde om er spelden in te steken.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. het is wel leuk werkje,heel mooi gedaan,groet irena

    BeantwoordenVerwijderen
  15. het is heel mooi geworden.
    Nu er maar van genieten .....

    Gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails