Patch to Patch Heleni

Patch to Patch Heleni

zaterdag 3 maart 2012

biscornu.......ppfff














....welke zal ik afmaken?














Uiteindelijk komen ze allebei wel af, maar voor nu kom ik er even niet uit.

Dat overkomt me vaker, dan denk ik, oh leuk dat ga ik vanavond doen. Maar dan ben ik weer zo kritisch over de kleuren, dat ik geen sikkepit opschiet.
Toch maar even andere kleurtjes proberen.......ppffff, en dan weet ik 't helemaal niet meer......

Heb jij dat nou ook.......? En welke vind jij leuker van kleur?

11 opmerkingen:

  1. Nee dat heb ik niet, ik kies de kleuren en dan ga ik aan de slag en dan komt het vanzelf af, ik vind de bovenste echt schattig, prachtige kleurtjes! Fijne dag
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn allebei leuk en de kleurtje die je laat zien passen goed bij elkaar.
    Fijn weekend, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Heleni ze zijn allebei mooi maar de onderste heeft mijn voorkeur.Moest wel lachen voor de pc dat ik lees dat jij ook nog twijfelt als doorgewinterde handwerkster [pffff dan is er voor mij ook nog hoop blijf ook altijd maar kijken en hoe langer hoe minder dat ik het weet!]Groetjes en zet hem op het word vast prachtig Groetjes en een fijn weekend Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze beide mooi van kleur, maar als ik moest kiezen zou ik de bovenste kiezen met de zachte kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind ze ook allebei heel mooi van kleur en het ziet er erg leuk uit die huisjes, ik ben benieuwd hoe het eindresultaat is.
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De zachte kleurtjes vind ik erg mooi, succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn allebei mooi en het afmaken waard. Je bent al zo ver met allebei. Even laten liggen is soms het beste. Straks buiten in het zonnetje lukt het misschien wel.
    Goed weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, sorry hoor ... maar is zooo herkenbaar ... ;o)
    Maar eigenlijk klopt het wel ...
    de bovenste vind ik heel mooi !
    en de onderste is weer heel anders ook mooi ...
    Dat is de reden dat het zo lastig (kiezen) is ... maar je hebt ze allebei apart dus dan kan het toch juist verschillend ?!? :o)
    Succes hoor !
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De onderste vind ik het mooiste van kleur en verder heel herkenbaar, bij mij gaat het ook niet altijd zoals ik in gedachten had.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ooooo wat moeilijk!!!!

    beide zijn erg mooi .
    De tijd nemen en beide afmaken ze zijn te mooi .
    Gr Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Sehr schön, die Farbwahl gefällt mir .

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails