Patch to Patch Heleni

Patch to Patch Heleni

woensdag 14 maart 2012

giveaway.......














Kijk eens, wat er nog een rommeltje in de la ligt.......
Allemaal nog dingetjes uit mijn winkeltijdperk.

Wie jarig is (geweest) trakteert en.......ik heb inmiddels 100+ volgers en dat is een goeie reden om een giveaway te organiseren voor al mijn volgers. Als je nog geen volger van mijn blog bent is dit misschien een reden om 't te worden en als je dan een reaktie achterlaat doe je automatisch mee.

Ik heb 3 pakketjes gemaakt, 1e, 2e en 3e prijs zullen we maar zeggen.
Maandag a.s. zal ik de winnaars bekend maken














1e prijs:
rolmes, aardbeitje om naalden te scherpen, applicatienaalden, borduurnaalden nr.22 en 26, vingerhoed nr.16,
quilterspotlood, 2 quiltgaren en 3 metallic quiltgaren.














2e prijs:
rolmes, applicatienaalden, borduurnaalden nr.22, vingerhoedje nr.16, 1 quiltgaren, 3 metallic quiltgaren
en een hedge hog (draaddoortrekker).














3e prijs:
klein inchliniaaltje, borduurnaalden nr.22, applicatienaalden, centimeter,
1 quiltgaren en 2 metallic quiltgaren.

Het zijn wat 'oude' nieuwe spulletjes maar heel goed te gebruiken door ons quilters/handwerkers. Ik mag wel 150 jaar oud worden om alles nog te kunnen gebruiken en dat zal vast niet gaan gebeuren, vandaar dat ik de la eens even heb opgeruimd.

37 opmerkingen:

  1. Oh Heleni, je hebt nog een oude hedge hog. Ik heb de oude en de nieuwe, maar met de nieuwe kan ik niet werken.Deze is te dik voor mijn artrose vingers, heb je er misschien nog 1 die ik van je kan overnemen?
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Heleni,

    wat een leuke give away! Dat zijn idd spullen die iedereen kan gebruiken. Ik ga zitten duimen dat ik eens in de prijzen val!

    groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hi heleni,thanks for the chance to win this very useful things,groetjes, susi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou dat is een leuke give-away.Ik ben al een tijdje volger, dus ik doe graag mee...
    nog een fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee en gefeliciteerd met 'over' de 100 volgers. Leuk is blogland we kunnen het niet meer missen. Veel plezier met de give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuke give away, ik doe heel graag mee. Gefeliciteerd met je 100+ volgers.
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooooohhh wat leuk, nog een ouderwetse Hedge Hog. De mijne was helemaal versleten dus ik wil heel graag meedingen naar deze prijs. Maar een andere is ook leuk hoor.
    En misschien heb je er inderdaad meer ter overname? Zo ja dan hoor ik het graag.
    Ik ga even kijken of ik al lid ben. Dat weet ik niet meer allemaal uit m'n hoofd.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat een leuke give away Heleni, ik waag ook graag een kansje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Heleni,
    Ik was nog geen volger maar nu wel. Volg je al wel een tijdje.
    Ik houd wel van een gokje, bij deze wil ik graag meedoen aan je give-away.
    Groetjes Willie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een superleuke give-away !! En zulke mooie prijzen...wauw ! Ik volg je al een tijdje en dat blijf ik zéker doen, prijs of geen prijs ! Groetjes, Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk je giveaway ben met mijn eerste quilt bezig,wil graag meedoen.
    groetjes doortje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een leuk idee en wat heb je de prijzen leuk samengesteld, ik wil best alle prijzen winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk, ik doe graag mee!
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke give away, altijd weer een beetje spannend.

    Groeten Miny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een geweldige give-away, ik doe heel graag mee.

    Groetjes, Annie.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een geweldige give-away. Ik wil wel graag een prijsje winnen. Ik volg je al een tijdje :)
    groetjes, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ben volger geworden en doe heel graag mee met je giveaway. Morgen komt er op mijn blog ook een giveaway, van vintage spullen verzameld in Frankrijk waar ik woon.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk een give-away! Nu met deze wil ik dus best meedoen en nu ga ik dus zitten duimen! Grijns!
    Gefeliciteerd met je 100ste volger en op naar de 200! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ook ik wil graag meedoen, wat een leuke dingen geef je weg. Gefeliciteerd met je 100 (nu 106) volgers. Ik ben benieuwd!
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel erg fijn dat je ons laat mee delen van je 100ste volger :) Op naar de volgende 100!
    Heb nog nooit iets gewonnen via een give away. Het moet ooit toch eens lukken he :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. gefeliciteerd met je 100 volgers, wat leuk dat je maar liefst 3 give aways hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. alsof het zo moet zijn, ontdek ik vandaag je weblog op het net! mijn complimenten voor al de mooie dingen die je laat zien. vanaf vandaag een volger erbij!!! veel quiltplezier! groeten wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zo, zo, dat is ontzettend aardig,
    om 3x zo'n leuk pakketje weg te
    geven en diegene die er een wint is een bofferd!!!

    groetjes Marijanne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat leuk dat dat ding een hedge hog heet! Heb er net een gekocht, da's nou ook wat! Maar die andere laatjes-schatten zijn ook erg leuk!

    Misschien geen officiele volger maar ik lees je al een tijd via mijn reader, mag dat ook?

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat heb je leuke dingen weg te geven Heleni, daar zeg ik geen nee tegen ;o)
    Groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een verrassing ... nog een Give-Away !!!
    Ik doe graag mee voor je derde Prijs ... ik heb nog geen applicatie naaldjes namelijk !
    Heel leuk :o)
    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik doe graag mee. wat leuk dat je al zoveel volgers hebt. Het is altijd leuk om je blog te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuke give away heb je, te leuk om geen reaktie te geven ;-)

    Gefeliciteerd met zoveel volgers, maar je maakt ook hele mooie quilts, altijd leuk om te zien en te lezen

    Lieve Groetjes
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leuke give-away!

    Ik volgde je al een tijdje via QuiltingJeannet maar nu de 108e bij je in t echie.

    Groet,
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hallo Heleni voor het eerst kwam ik erachter dat de naaldentrekker een hedgehog heet nooit geweten zelf heb ik er ook een maar kan er niet goed mee uit de voeten of handen in dit geval.Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. O wat een mooie give aways zijn dit allemaal van die handige spulletjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. ik doe meteen mee het is mijn verjaardag de 14-de leuk hoor,ik denk als beginnende quilster kan ik alles gebruiken,andere deelneemsters veel geluk,groetjes irena

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Jeetje Heleni... wat een geweldige give-away!! Heel erg bedankt voor de kans om zoiets leuks te winnen hoor. Omdat ik nog niet zo heel lang quilt, kan ik dit soort dingen erg goed gebruiken dus ik doe graag mee. :-))
    fijn weekend, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  34. wat een leuke give away!! Jij hebt het over 150 worden, volgens mij moeten wij quiltsters, minstens 400 worden om al onze lapjes en spullen gebruikt te hebben en onze plannen in daden omgezet hebben.
    leuk blog heb je, en ik heb em meteen in mijn google reader gezet en me tot volger benoemd!!
    fijn weekend, groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  35. wat een gaaf idee,ik ben een beginnende quiltster en ik kijk dagelijks wel 1 keer op je blog,en hoop dat ik ook ooit zulke prachtdingen kan maken als jij.groetjes,els

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Gefeliciteerd met het bereiken van je 100 volgers! Dit zien er leuke, bruikbare spullen uit. Bedankt voor de kans om deze spullen te winnen! Ik ben ook meteen volger van je geworden.
    Groetjes
    Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  37. piep

    wat leuk ik ben al lang volger van je

    en wil zeer graag meedoen om 1van de gezellige pakketjes te Winnen

    succesaan iedereen die meedoet natuurlijk

    knuf mieke

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails