Patch to Patch Heleni

Patch to Patch Heleni

maandag 19 maart 2012

And the winner is........




























hoor je het tromgeroffel.......?














Jolanda, Berna en Cisca. Gefeliciteerd met het winnen van mijn giveaway.
Willen jullie mij het adres mailen, zodat ik de pakjes kan gaan versturen?

Sorry voor iedereen die niet gewonnen heeft en bedankt voor het meedoen. Ik vind 't erg leuk dat er zoveel belangstelling was voor mijn giveaways Misschien tot een volgende keer en wie weet ben je dan zomaar wèl de winnaar.......

8 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd meiden met deze leuke give-away! En bedankt voor het organiseren Heleni, zo leuk als dat gebeurt! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd hoor ! alledrie !
    Veel (quilt) plezier ermee !
    Heleni,
    Fijne dag verder :o)
    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De Winnaars van Harte Gefeliciteerd. Het was leuk om een gokje te wagen Heleni. Dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk, dat ik de derde prijs heb gewonnen. Ik stuur je mijn adres, Heleni.
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel plezier ermee allemaal.
    Heleni bedankt voor de give away.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Heleni. Wat leuk dat ik heb gewonnen. Dank!
    Ik ga je mailen voor mijn adres.

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. van harte voor de winnaars!!! En een leuke foto had je ervan gemaakt: leuke applicatie op de achtergrond en een schattig schaaltje!!
    groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails