Patch to Patch Heleni

Patch to Patch Heleni

donderdag 5 april 2012

opruimwoede en update-je........














Terwijl opa, de afgelopen drie dagen, een hut (op palen) aan het bouwen was bij onze kleinzoon Teun, had oma de ruimte alleen.
Ik ben lekker met al mijn handwerkspullen aan 't reorganiseren geweest. De laatste tijd zocht ik me een hoedje naar verschillende dingetjes en 't lag op allemaal verschillende plekken. Ggrrrrr, daar kan ik helemaal niet tegen.
Wat ik allemaal tegenkwam.......zie je dat smoklapje, links? Heb ik op de lagere school gemaakt...of was 't nou op 't vervolgonderwijs...? Het is in ieder geval stokoud.
Rechts daarvan zie je borduurpakketten. Overblijfselen uit m'n winkeltijdperk.



















Ach, dat beertje is van mijn jongste zoon. De vent wordt in mei 37.......de kop zit los, moet nog steeds vastgezet worden. Nog nodig? denk 't niet.......














Garen heb ik voorlopig geen gebrek aan...




















Een doos met (nog) niet afgemaakt borduurwerk.



















Verschillende cartonage pakketjes, doosjes, mapjes en theedozen.

Alles is lekker weer gesorteerd en keurig opgeruimd in één kast, wel zo handig.














En dan nog een update-je van het borduurmapje.















Nu nog het borduurtje voor de voorkant maken en dan kan ik alles in elkaar zetten.

Ik heb me kostelijk vermaakt de laatste dagen...

7 opmerkingen:

  1. bedankt voor je berichtje

    mooi borduurmapje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zie ik !
    En nog hard "steekjes gemaakt ook "...
    Daar kun je een hoop quiltspulletjes mooi in opbergen !
    Groetjes,
    Simone
    Ps,
    Beertje is wel lief hoor ... na zoveel jaar ..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo nu en dan de bezem erdoor helpt wel, maar wat een geweldig leuke dingen heb je nog liggen! Natuurlijk moet dat beertje worden gemaakt en dan zet je het leuk neer in een hoekje en geniet je van de herinneringen die het oproept!
    Oh wat ben ik toch weg van jouw borduurmap! Beeldschoon! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige borduurmap ben je aan het maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je schiet al aardig op met je map. Dat heb je snel gedaan en het wordt prachtig, maar is natuurlijk ook heel erg leuk om eraan te werken. Opruimen is minder leuk, maar je weet wel weer wat je nog allemaal hebt liggen.
    Fijn paasweekend, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heerlijk dat opruimen en uitzoeken en steeds mooie dingen tegen te komen. Je borduurmap vind ik werkelijk prachtig worden. ERg mooi. Fijne Paasdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. lekker ruimen: heb ik in het najaar gedaan. Zie je meteen weer wat je ook alweer allemaal in huis hebt!!! En gaandeweg je blog teruglezen, smul ik van je map....zo mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails