Patch to Patch Heleni

Patch to Patch Heleni

dinsdag 3 april 2012

mijn kussentjes verzameling.......















Wat een leuk idee om alle speldenkussentjes te verzamelen en op de foto te zetten.
Ik ben er ook maar eens naar op zoek gegaan. Mijn verzameling is eigenlijk veel groter dan wat hier ligt maar ik heb nog een doos in de schuur staan met allerlei frummeltjes en daar zullen er nog een aantal in zitten.















Is dit geen leukerd.......
Ik heb dit soort kussentjes verkocht eerder in mijn winkeltje. Ik had drie verschillende, dit schildpadje, een zwaantje en een beertje. Zelf vond ik dit schildpadje niet de mooiste maarja, deze bleef over toen ik stopte en toen mocht 't met mij mee naar huis.















DIT is een handig kussen. Je kent 'm vast wel. Beetje groot om ergens mee naar toe te nemen maar voor thuis is tie ideaal.
Voor de eventuele liefhebber heb ik nog wel een beschrijving die ik naar je mailen.















Ach, en dan deze.......pure nostalgie, want mijn jongens hebben deze gemaakt op de lagere school.......heel lang geleden

10 opmerkingen:

  1. Ik blijk er ook nogal een stel te hebben vergeten, want nu zie ik er hier weer een en denk dan, dat zwaantje heb ik! De jouwe is een schildpadje en geen slakje hoor, kijk nog maar eens goed!
    Die van je kinderen zijn altijd het speciaalst toch! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig leuke verzameling en ja de schildpad is wel een heel bijzonder leuke!
    groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige verzameling heb je hier zeg, er zitten heel leuk tussen.
    Lieve groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke verzameling,en fijn dat je deze van de kids nog hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zo'n verzameling spelden kussentjes !
    Ook de verhalen erachter .... die van je kinderen zijn erg lief eenvoudig !
    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een grappige verzameling heb je, leuk!

    Groeten miny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie verzameling heb je, de schildpad vind ik erg mooi en ja de laatste erg bijzonder.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke verzameling, en een schatje hoor dat schildpad!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Respectabel aantal hoor en die schildpad is inderdaad héél leuk, lijkt me stevig op zijn benen staan.
    Gr.Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt een leuke speldenkussen verzameling ! ! !

    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails