Patch to Patch Heleni

Patch to Patch Heleni

donderdag 15 december 2011

zooitje op tafel......














Zo ziet mijn tafel er uit als ik aan 'het werk' ben.
Maakt me niks uit want zó ben ik helemaal in mijn element........
Hier ben ik bezig met een simpel naaldenboekje. Het ging mij om het werken met wolvilt, wat ik een tijdje terug heb aangeschaft.














Heerlijk om mee te werken........





























Dit is het resultaat. Het patroontje staat in dit leuke boek. En er staat nog veel meer leuks in.














Patroon en het eindresultaat lijken niet op elkaar. Ik wijk nog wel eens, of eigenlijk altijd, af van het oorspronkelijke patroon. Ik haal eigenlijk alleen inspiratie uit een boek......














Ach, ook dat maakt niks uit. Een naaldenmapje heb je eigenlijk nooit teveel, toch........?

14 opmerkingen:

  1. Ik maakte het originele patroon voor mijn moeder en ben dan ook helemaal weg van dit gave boek! Leuk deze map! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is wel heel erg leuk geworden en heel mooi vilt heb je gebruikt.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi zeg dit mapje ik ben er helemaal verliefd op.
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk en mooi naalden boekje is dit ! en zo leuk hoe het schaartje bevestigd is.
    Erg mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wil je wel geloven dat ik zelfs niet één naaldenmapje heb? Maar nu ik deze van jou zo zie, geloof ik dat ik er snel ook één ga maken... wat istie leuk zeg!!
    groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje, en denk je dat het er bij mij anders uitziet als ik bezig ben, heerlijk toch...
    Groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja , het is mooi geworden, je kon je inspiratie uit dit mooie boek maken, heb het ook al gemaakt voor geschenk! Het is een prachtboek , een aanrader, heb er reeds een paar gegeven als geschenk en ik zag dat ze er blij mee waren. Naaldenboekjes heb je nooit teveel. Wat de tafel betreft...Chaos moet er zijn, hoe kan het anders, bij menig quilster is dit zo, bij mij zeker en nog geen beetje, achteraf is het snel opgeruimd toch? Nog veel succes verder . Groetjes uit Brugge Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je daar een geweldig mooi 'zooitje' op je tafel liggen,...
    ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou dat is erg leuk geworden hoor!!

    Zo'n naaldenboekje heb ik overigens niet....mis ik wat hahahaha.
    Het lijkt me wel handig inderdaad, maar ik heb nog zoveel andere dingen te maken die ook zo leuk zijn ;-)

    Groetjes
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heleni wat een prachtige dingen maak je. Ik kom zeker teurg en ga je lekker volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is erg leuk geworden, leuk dat je je eigen draai eraan hebt gegeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Altijd gezellig, zo'n zooitje. Het naaldenboekje is prachtig!
    groetjes
    Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je een mooi handig naaldenboekje gemaakt ! ! !

    Gr Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hallo,

    ik heb het boek vanmiddag voor moederdag gekregen, en helemaal dol op de mooie spulletjes en kleurtjes.Mag ik vragen waar jij de vilt hebt gekocht?
    groetjes anita
    Vindutch girl

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails