Patch to Patch Heleni

Patch to Patch Heleni

donderdag 22 december 2011

Kerstwens......



















Al mijn volgers wil ik vriendelijk bedanken voor het bezoeken van mijn blog(s) in het afgelopen jaar. En ook voor de lieve en leuke reacties.

En mijn Kerstboom.......een verhaal apart. In het kort komt het er op neer dat ik weer mijn kleine boompje(s) heb neergezet met de kaarslampjes, die inmiddels al 42 jaar oud zijn, en het nog doen ook.
Vind je het niet knap dat ik die lampjes zolang bewaard heb.......? Nou ik wel, want ik hou nog wel van opruimen namelijk.......maar deze waren me waarschijnlijk zo dierbaar dat ze nog ergens onder in een doos lagen.














Zo ook dit paddestoeltje. Het hangt elk jaar in de boom en is inmiddels 58 jaar oud. Het is pure nostalgie, maar ik ben er zo aan gehecht en roept zoveel leuke herinneringen bij me op. Het krijgt altijd de mooiste plek in de boom en waag er eens aan te komen........haha.
Ik wil iedereen een hele fijne en liefdevolle Kerst toewensen en een super goed Nieuwjaar, met veel steekjes in welke vorm dan ook.

groet Heleni

14 opmerkingen:

  1. Voor jou ook hele fijne kerstdagen en een gelukkig, gezond en creatief 2012!
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vanaf hier ook voor jou
    Supergezellige en liefdevolle Kerstdagen gewenst!
    Aan het gezellige sfeertje ontbreekt het niks
    En je poppenhuis PRACHTIG!!!
    Dank voor je lieve wensen
    Freubelgroet, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Heleni,
    Wat leuk die oude kaarsjes weer te gebruiken en ja zoiets kan heel veel herinneringen oproepen! Geniet van de Kerst en heel fijne dagen en een goede jaarwisseling
    Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Heleni nostalgisch word je van je boom en super dat je de lampjes nog bewaard hebt.Ook ik wil jou en je familie hele fijne dagen toewensen en een gezond 2012 Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij ook een fijne kerst en een goed 2012!

    Groeten Miny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi verhaal over het opruimen en bewaren van de lampjes. Mooie boom is het.
    Voor jou ook fijne kerstdagen en een gelukkig 2012.
    Lieve groet Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie boom en leuk die kaarsen, ik hou van de oude dingen met veel herinneringen. Ook voor jullie hele fijne kerstdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijke nostalgie!! Ik hou er heel erg van......!
    Heel goede en gezellige feestdagen met je familie en geniet vooral!
    Liefs, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook voor jou en je familie fijne dagen.

    Gr Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele fijne kerstdagen en een gezond en creatief 2012!
    groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijne dagen gewenst ...

    groetjes yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk, zo'n boom met een verhaal.Ik heb ook nog van die oude lampjes en die moeten ieder jaar weer hangen, pure nostalgie.
    Groetjes en hele fijne dagen, Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bedankt om mijn blog te volgen en voor je lieve reactie, ik wens je nog een gezond en gelukkig 2012.

    Lieve groetjes
    Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig, die oude kaarslichtjes, en zo'n paddestoel hadden wij ook.....
    Fijne jaarwisseling, en een goed en gezond 2012!
    groetjes
    Jane

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails