Patch to Patch Heleni

Patch to Patch Heleni

donderdag 24 november 2011

...even met iets anders bezig....

















Ach, je bent jong en je wilt wat..........
Jong, dat ben ik niet meer, maar ik wíl wel wat, of eigenlijk van alles.
Ik vond dat 't tijd werd voor een fris plafond en een ander kleurtje op de muren in de woonkamer.
Dat viel meteen al goed tegen. De verf is prima maar nu blijkt dat we een verkeerde roller gebruikt hebben. Nee, niet goed opgelet in de winkel.
Dat is balen want we moesten weer zo'n dure emmer verf halen en natuurlijk de goede roller. Dus morgen gaan we, mijn DH en ik, wéér lekker aan de saus.
En als 't plafond klaar is dan kunnen we aan de muren beginnen. Ik heb twee mooie kleurtjes uitgezocht, maar het blijft altijd spannend hoe het resultaat zal zijn.
Dus nu even geen naald en draad in m'n handen maar een verfroller........en, 't zal wel goed komen

7 opmerkingen:

  1. Hahaha, wat een leuk logje! als je straks klaar bent en met een grote kop thee of koffie op de bank van het resultaat geniet ben je het verfrollerdebacle vast snel vergeten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zonde he, maar je moet maar denken dat je al warm aan het draaien was gister. Succes met je verven!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes met het plafond en dan vandaag de nuren in een ander kleurtje, spannend! Ik hoop dat het helemaal naar je zin is, fijne dag
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He, wat jammer dat je het dan een tweede keer moet doen....
    Maar, je zult zien: het heeft straks prima gedekt en de kleur is geweldig!!
    Ben het met Jeannet eens: lekker kopje thee of koffie straks (met wat lekkers... ;) .....) en heerlijk genieten van je prachtige kamer!
    (wij moeten volgend voorjaar......)
    Fijne dag en succes met de klus!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als jullie net zo snel gaan als dit manneke, dan is de klus zo geklaard.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sterkte met verven, wat vervelend dat jullie opnieuw moeten beginnen. Maar dan krijg je wel een extra mooi plafond ben benieuwd naar de kleuren op de muur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Succes met alle verf perikelen!

    Groetjes
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails