Patch to Patch Heleni

Patch to Patch Heleni

vrijdag 11 november 2011

borduurtje en JDL.........














Dit schattige borduurtje heb ik afgelopen zondag gemaakt. Het patroontje kocht ik bij haar (klik).














Dit is het eindresultaat. Het donkerbruine stukje is me eigenlijk té donkerbruin.......
Maar goed, al met al is 't een schattig patroon. Er kan nog een binnenkussentje in, misschien dat ik het als lekker groot speldenkussen ga gebruiken, waar ik vanalles op kan steken.......














Ooh DIT is me toch een mooi blad.......
In de boekwinkels heb ik 't nog niet kunnen vinden, maar wel bij hun (klik).














Ik heb 't even vluchtig doorgebladerd en wacht op 'mijn moment' om 't heerlijk te gaan lezen. Het staat ook nog  eens erg leuk op m'n tafeltje........

7 opmerkingen:

  1. Het is een beeldschoon borduurtje! Ik gaf het al aan iemand cadeau en wil het nu eigenlijk best zelf hebben! Wat een hebberd hè? Fijn weekend,
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi borduurwerk, en wat een leuk kussen is het geworden. Het blad lijkt me ook geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om het borduurwerkje zo te verwerken. Mooi blad, fijn dat het nu ook in het Nederlands wordt uitgegeven.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi wat je met dat leuke borduurtje gemaakt hebt!
    En ja... de JDL vind ik ook super! Voor mijn verjaardag heb ik van DH een jaarabonnement gekregen, wat een bofferd ben ik hé? ;-)
    groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterend borduurwerkje, errug leuk.... wordt verliefd, hihi!
    groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toen ik het voor het eerst bij Simone zag vond ik het al zo leuk, ik moet het toch ook eens kopen, maar er ligt al zo veel te wachten.
    Dat blad moet ik toch ook eens inkijken als ik daar kom, vooral deze zal heel mooi zijn, kan ik me voorstellen.
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk he dat blad, ik heb hem ook, er staan zoveel mooie dingen in.
    Ik kreeg inspiratie voor de kerst, voor iets op tafel, nu nog alles bij elkaar zoeken.
    en bedankt voor je reactie op mijn vraag op mijn blog.

    gr. Merian

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails