Patch to Patch Heleni

Patch to Patch Heleni

donderdag 20 oktober 2011

een 'oudje'.........



















Ik vind 't leuk om eens wat oudere quilts te laten zien.
De meeste 'oudjes' hebben een lekkere wasbeurt gehad en zien er weer fris en lobbig uit. Deze heb ik gemaakt in de negentiger jaren. De rand is eigenlijk niet zo goed te zien, zie ik nu.














In die tijd heb ik deze machinaal laten quilten door Elly Prins. Ze heeft 't prachtig gedaan, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar met de hand quilten.

































Met een herfstige achterkant is het toch wel een mooi quilt, vind ikzelf.
De maat is 150 x 220 cm. en ligt eigenlijk altijd opgevouwen in de kast, zoals de meesten van mijn quilts........

6 opmerkingen:

  1. Hij is geweldig mooi en ik hou er ook van als ze lekker lobbig zijn en mooi oud.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtig! Zonde om hem in de kast te laten liggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is inderdaad veel te mooi om in de kast te leggen. Leuk, al die verschillende bomen.
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend zeg zonde om in de kast te laten liggen dit is echt de tijd voor deze quilt om te stralen.
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Heleni je zegt een oudje maar wel een die mooi blijft een echte klassieker vind ik dit patroon alhoewel je hem weinig voorbij ziet komen.Je wolletje is ook super geworden het is net een plaatje uit een tijdschrift zo heb je hem op de foto gezet.Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails