Patch to Patch Heleni

Patch to Patch Heleni

donderdag 20 januari 2011

...baby quiltje...



















Dit babyquiltje heb ik gemaakt voor mijn zieke nichtje die haar vijfde kleinkindje verwacht, eind van deze maand.
Dit is het derde quiltje die ik voor haar heb gemaakt en ze wilde graag gewoon eenvoudige blokjes. De blauwe streepjesblokjes komen van een heel oude tijk van haar moeder...








































Met mijn borduurmachine heb ik het hartje en de tekst geborduurd...





4 opmerkingen:

  1. Wat mooi zeg, daar zal je nichtje vast heel blij mee zijn.

    Groetjes
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig quiltje, leuk, dat kantje erlangs! En gelijk een herinnering aan de overgrootmoeder van baby.
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Que maravillas que haces,me gustan muchísimo,ya tienes una seguidora más.Besos.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails