Patch to Patch Heleni

Patch to Patch Heleni

vrijdag 28 januari 2011

ben ik weer...













...hèhè, eindelijk ben ik er weer. Na een tijdje behoorlijk ongerust te zijn geweest over mijn gezondheid en een vervelend onderzoek, kan ik er weer tegenaan. De ongerustheid is weg en kan ik me heerlijk weer concentreren op leuke dingen...
Om te beginnen heb ik mezelf getrakteerd op deze mooie stofjes. Wat het moet gaan worden weet ik nog niet maar er naar kijken en voelen is al heerlijk... Ik zie dat de foto een beetje flets is maar tzt zijn ze beter te zien.
Wordt vervolgd...

3 opmerkingen:

  1. Ik dacht al het is zo stilletjes bij Heleni...blij te horen dat alles goed met je gaat!
    De stofjes zijn prachtig!

    Groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig, dat het allemaal mee is gevallen! En wat is er beter dan jezelf met iets stoffigs te troosten. Wat een mooie romantische stofjes heb je uitgekozen!
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pfft gelukkig dat je niet verder ongerust hoeft te zijn over je gezondheid.
    Inderdaad nu maar lekker genieten van de leukere dingen. DIE stoffen zijn prachtig ben benieuwd wat je ervan gaat maken.

    Groetjes
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails