Patch to Patch Heleni

Patch to Patch Heleni

zondag 2 juli 2017

De blog"draad" weer opgepakt...





Na een lange tijd stilte op mijn blog, wil ik toch nu weer eens de draad oppakken...


... en beginnen met de twee laatste beauty's die ik afgemaakt heb.



Anna Levens quilt. Lekker kleurrijk, Lekker veel hexagonnetjes
die ik heel graag maak...

Ik hou niet zo van patchen met de hand, maar hexjes maken....

HEERLIJK!!!


Kijk nou, leuke plaatjes in het midden.
Een heerlijk quilt was het om te maken


En dan...


...deze beauty, waar ikzelf echt dol op ben.

Auntie Green



Met mooie Broderie Perse, wat écht mijn favoriete
bezigheid is.



Waar ik ook geregeld workshops in geef.


Voor het komende seizoen zijn er weer verschillende
afspraken gemaakt met 


Tamara van The Quilt Cottage,
Henriette van Quilt at Home
Dorry van Quilt it & Dotty 
en Petra Prins in Zutphen.


Klik even op de naam en je komt op hun website om er meer over te lezen.

Dat gaat weer een heel gezellig seizoen worden....

.......................

Eigenlijk heb ik nog veel meer te vertellen...
over een quilt voor een vriendinnetje, 
over leuke huisjes,
over mijn teckeltje Morris en nog veel meer.
Maar dat doe ik de volgende keer.
Tot dan en een fijne zondag

groetjes, Heleni

22 opmerkingen:

  1. Prachtig, allemaal.....! 💖
    Dan is het toch weer genieten om een blog te lezen hoor..... (denk dat ik ook nodig weer eens iets moet schrijven..😉).
    Geniet ze!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een beauties Heleni! Heel erg mooi! Fijne zondag en groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat heerlijk weer een blog en wat voor een prachtige quilt vooral die aan de muur gewoon prachtigggg

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk om te lezen Heleni, prachtige quilts maak Je!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk weer een blogje van jou. Ik geniet van je prachtige quilts en wat leuk die workshops. Ik kijk uit naar je volgende verhalen. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezellig dat je weer terug bent in blogland Heleni!
    Prachtige quilts heb je weer gemaakt in schitterende kleuren.
    Heb ook je artikel ik de Quiltmania bewonderd natuurlijk.
    Je kunt genieten van al dat moois aan de muur.
    Ben benieuwd naar je andere verhalen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Welcome back! Geweldige werkstukken, kwijl ervan!
    Ook ik hou meer van hexagonnen in plaats van patchen ;)
    Fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige creaties en wat ben je weer druk met les geven! Groetjes,
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig werk allemaal.
    Hexjes maak ik ook graag.
    Broderie Perce zo mooi, nog nooit gedaan.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk om ook weer eens een blogje van je te lezen, Heleni, en ook hier te genieten van je prachtige quilts. De Auntie Green is adembenemend mooi, en de Anna Levens kleurrijk, vrolijk en verrassend (en ooohhh...dat vogeltje is zo lief).
    Groetjes van Ageeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig en ongelofelijk de hoeveelheid met zo snel resultaat met verschillende Quilt projecten. Super.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig en ongelofelijk de hoeveelheid met zo snel resultaat met verschillende Quilt projecten. Super.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gezellig dat je er weer bent. Prachtige quilts ❤❤

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gezellig dat je weer terug bent, ik vind je quilts zo mooi en vooral Auntie Green vind ik prachtig. Fijn om weer te mogen genieten hier, wie weet begin ik ook wel weer met bloggen :)
    Liefs, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige quilts laat je ons zien. De een is nog mooier dan de ander.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ben blij dat je weer in je bloghuisje zit, dan is het hier weer genieten.
    :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige quilts ! Genieten !

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ohh wat gezellig is het weer hier ..wat ziet het er mooi uit !
    En wat een adembenemende quits heb je gemaakt..en tja hexjes ....;0))
    Fijn je binnekort te zien !
    Fijne dag
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zo leuk dat je gewoon door gaat met t gevenvan workshops!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oooo wat MOOOOOOOOI! Je twee beauty's!!!
    fijne zomerse dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Fijn dat je de blogdraad weer oppakt. Zo te zien heb je met quilten niet stilgezeten. Prachtig Heleni!
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat fijn dat je er weer bent en wat zie ik hier weer prachtige quilts. Geweldig en gewoon genieten.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails