Patch to Patch Heleni

Patch to Patch Heleni

zondag 16 november 2014

Leuke blokjes en een Trouwfoto van lang geleden........

Wat een heerlijk weer om te quilten hé.

Het eerste applicatieblok van de Little Sparrow is klaar....
Nou eigenlijk vind ik 'm niet helemaal klaar.
Ik mis 'iets'
Ik mis iets onder de tak.......


Het vogeltje heeft zo'n raar stukje stof
tussen z'n pootjes.
De vorige keer zei ik al, zal ik het schaartje nog even ter hand nemen?


Natuurlijk heb ik dat gedaan, anders blijf ik kijken en
me ergeren.....
Wat een verschil hé.


Dit is een begin van het volgende blok. Zó leuk met dat konijntje.


 Deze 6, van de 25 middenblokjes, zijn aangevuld tot 11 blokjes.
Ik heb ze nog niet allemaal op de foto gezet, merk ik nu maar dat komt nog wel.

Trouwens, wie belangstelling heeft voor het patroon, Karen van Aztec Rose (klik)
 heeft weer patronen in voorraad.
Als je op de link klikt zie je het meteen op de openingspagina.


Deze zijn leuk hé. De plaatjes in het midden
komen uit een grote lap dat geen grote lap meer is....
Nu maar hopen dat er nog een aantal geschikte plaatjes
in zit voor nog een paar Sunborstblokjes.



Ik denk dat die stof wel 25 jaar oud is.
Heb ik ooit een keer gekocht toen ik pas begon met patchwork.
Ik heb er heel veel mee gedaan maar nu komt echt 
het einde in zicht. 


Misschien heb je deze foto al op fb gezien, maar we waren
12 november 45 jaar getrouwd. 45?
Jajaja, vijfenveertig.....! Als ik het zo schrijf kan ik het me nauwelijks voorstellen
maar het is echt zo.

Weet je wat er het aller aller mooist is aan die 45 jaar?
Wij zijn 2 prachtkerels van zoons, 2 hele lievemooie schoondochters en
3 schatjes van kleinkinderen rijker.

Het meisje op de foto is een buurmeisje van 9 jaar.
Reken maar uit hoe oud zij nu is......waar blijft de tijd.

Vandaag gaat het een hele leuke dag worden voor mij.
Na 8 jaar.......!
Volgende keer meer.

Fijne zondag



9 opmerkingen:

  1. Allereerst gefeliciteerd met je huwelijksjubileum....wat een tijd hè, als je het zo "geschreven" ziet staan. Wij zitten nu op 48 jaar!!
    Maar goed, de vogel ziet er zo stukken beter uit. Ik zie dat de sterren niet geappliceerd zijn op de ondergrond maar er aan genaaid. Ik vind dat eigenlijk handiger dan op de achtergrond appliceren, zoals bij de AWS.
    Succes verder, groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met de 45 jaren! Dat is een mooie tijd, en als je na 45 jaar ook nog kan zeggen dat je het weer zou doen is het helemaal top! Je blokken zijn mooi, dus het wordt weer een hele mooie quilt. Geniet van je dag!
    Groet Mar

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig zo lang getrouwd! Van harte gefeliciteerd (maar volgens mij had ik dat op FB ook al gedaan)! En je vogeltje is prachtig geworden, het is inderdaad mooier zo, daar zou je inderdaad iedere keer naar kijken (als je het weet). Hele mooie blokken weer. Geniet van vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd! Wat een mooi paar waren (zijn) jullie! Op naar de vijftig. Volgens mij heb ik al wat over het vogeltje op FB geschreven, maar het is véééél mooier, goed dat je het veranderd hebt. Al ben ik (nog) niet van plan het patroon van Little Sparrows te kopen, ik ben toch even gaan kijken, wat is het een mooi patroon! Leuk, dat je die stof nu kan gebruiken, er zitten schattige plaatjes in. Trouwens, je header is ook om van te smullen.
    Fijne avond, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog gefeliciteerd met de 45ste verjaardag van jullie huwelijk.
    Wat gaat de tijd toch snel hè.
    Heerlijk jong waren jullie toen nog. Geen idee wat er zou komen, vol verwachting... zucht....
    Mooie blokken laat je zien. Die midden stukjes, echt geweldig. Die oude lap is straks een gatenkaas, maar wat maakt het uit.
    Dat eerste blok.... ja ik mis ook iets, aan het eind van die tak... tja wat moet je daar nou toevoegen....
    Zou bij die andere takjes trouwens nog wat blaadjes doen, beetje kaal zo.
    Toch leuk om het patroon een beetje naar je eigen hand te zetten?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van Harte Proficiat met de 45 jaar samen. Ik hoop dat er nog veel jaren zullen volgen voor jullie de kinderen en kleinkinderen. Het applicatiewerk is geweldig mooi en vandaag was het echt een dag om daar heerlijk mee aan de gang te gaan.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie blokken en zo mooi gedaan. Leuk die oude stof die je overal voor kunt gebruiken. En alsnog van harte gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie blokken zijn het weer en nogmaals proficiat met je 45 jarig huwelijk. ( Al op FB gedaan) Ja, wat vliegt de tijd. Mooi paartje zijn/waren jullie. Wij hebben ook 2 prachtzonen, 2 pracht schoondochters en 4 lieve kleinkinderen. Ja een geschenk is het. Nog een hele fijne avond. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog gefeliciteerd, ja de tijd gaat als je terug kijkt erg snel...
    Ja ik zou het doen knip knip tussen de pootjes en dan is ze nog mooier dan nu!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails