Patch to Patch Heleni

Patch to Patch Heleni

dinsdag 10 september 2013

van LE tot binnenhuis verhuizing











Even een update-tje van de LE. Er zijn nog wel wat kleine details te doen. Dat komt wel, omdat ik nog niet precies weet hoe ik dat ga doen. Zoals de bloemhartjes rond de kompas. Van de sterbloemetjes heb ik er een per ongeluk teveel geappliqueerd, dus of ik er een bijzet of een weghaal......

Ook heb ik nog een klein borduurtje gemaakt in rood.











Ik was het al zo lang van plan maar het kwam er nooit van. Vind je het randje niet leuk? Daar ben ik voor gevallen. Ik wil er nog wel een leuk lijstje bij zoeken. Een kast vol lijstje maar het is het allemaal net niet.

Verder zijn we in huis aan het verhuizen..... Dat wil zeggen, kamers en kasten opruimen maar dan ook echt opruimen. Dit mag blijven en dat gaat naar de rommelmarkt. Ik laat hiervan geen foto zien want ik weet bijna zeker dat iedereen het fenomeen kent.
Tja, af en toe moet je wel, anders groei je je huis uit, toch? Ook verhuizen we de slaapkamer naar de werkkamer. Krijg het nu al warm als ik er aan denk......
Het is geen klus wat in een dag klaar is, dus ik ben nog wel even bezig. En het weer is toch slecht, dus huppekee, ant werk.
Tot de volgende keer.

15 opmerkingen:

  1. Prachtig!!!!! geen bloemen weg halen ,dit is zo mooi!!!!
    Borduur is ook heel leuk!!
    gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij wordt prachtig zo en je gaat als een speer. Ik moet er nodig weer mee aan de slag als DH volgende week weer terug aan het werk is.
    Je borduurtje is ook een plaatje.
    Veel succes/plezier met de interne verhuizing ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zeg!!!! Wat maak je toch schitterende dingen. Je borduurwerkje is ook prachtig . Succes met je interne verhuizing, er komt dan altijd van alles te voorschijn wat je niet meer wist dat je nog had. Maar wel doorpakken , anders kom je het over een tijdje weer tegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. piep

    oh wat wordt hij prachtig meid, en je borduurtje verdient ook alle lof, en ja verdient het juist kadertje, verhuis ze

    knuf mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Heleni,prachtig is je LE aan het worden.Ook je borduurtje is een plaatje,en ik moest wel lachen want ik lees een kast met lijstjes maar het is het net niet!Het lijkt wel of je het over stofjes hebt;mooi stofje maar net niet de goede kleur is het dan meestal.Veel succes met opruimen.Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je LE is prachtig zo!
    Ja, daar is het echt weer voor, het lijkt wel herfst, en het begint ook al donker te worden. Wordt je slaapkamer nu je wekkamer, ik hoop, dat het een verbetering is, maar dat zal vast wel. Veel succes.
    Je merklapje is een schatje, en dat randje is super!

    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat wordt hij mooi en wat ben je al ver. Goed hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je bent erg goed bezig, zowel met je LE als met het borduren. Succes met opruimen/verhuizen. Ik ben er ook (klein beetje) mee bezig, ben veel te bang om teveel weg te doen *Ü*

    Groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat word de LE mooi, ook je borduurtje is leuk
    Opgeruimd staat netjes.
    Krijg je nu een andere werkkamer ?
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat wordt je LE mooi zeg.
    En het borduurwerk is ook erg mooi gemaakt.
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gaat goed he met je LE. Prachtig hoor!
    En dat van de opruimen???????
    Ai wij hebben ook plannen. Ik wil een nieuw bed! En weet je wat er dan gebeurd? Het plafond heeft gelekt dus die pakken we dan gelijk maar mee, en van het een zal het ander komen, dat weet ik nu al.
    Eerst zaterdag maar eens op beddenjacht, je moet toch ergens beginnen he?
    succeswant het is er nu geschikt weer voor.
    (denk aan je ruggetje he?) Trommel de jeugd maar op!
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je LE wordt mooi, Heleni! En het borduurtje is schattig. Wat een vooruitzicht, al dat gerommel - vreselijk vind ik dat altijd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat wordt je LE toch schitterend Heleni en wat een leuk borduurtje.
    Nog even doorzetten met dat opruimen dan kun je er weer jáááren tegen.
    groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ten eerste: sterkte met de verhuizing!
    Ten tweede: Beeldschoon je borduurtje en gewoon weer verder zoeken bij de kringloop!
    En als laatste: Hij wordt echt gaaf!
    Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je LE wordt prachtig! En leuk borduurwerkje. Sterkte met het opruimen en de interne verhuizing .... het valt niet mee, maar wanneer het eenmaal af is, zul je er vast heel blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails