Patch to Patch Heleni

Patch to Patch Heleni

dinsdag 15 mei 2012

Bezig met van alles en nog wat......














Het gaat niet hard maar toch.......
Het is in ieder geval een heerlijk 'tussenwerkje'.



















Op dit moment ben ik ook bezig met een poppenhuis in een vitrine kastje te maken.
Als je het leuk vindt kun je een kijkje nemen op mijn poppenhuisblog (klik).



















Het bovenkastje heb ik van een vriendin gekregen. En omdat ik mijn eerste poppenhuis zonder inrichting verkocht heb, richt ik dit kastje in als poppenhuis met  meubeltjes uit het verkochte huis.

12 opmerkingen:

  1. Die Sterne sehen schon gut aus. Bin gespannt, wie es fertig aussehen wird.
    Liebe Grüße Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi je sterren zo aan elkaar te zien, wel een hele klus, maar gaaf resultaat!
    Leuk om daar een poppenhuis van te maken, ik wip even over! groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie sterren maak je ze op de zelfde manier als hexagons

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige kleuren, ben bijna jaloers op die sterren!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige sterren, geweldig mooie kleuren gebruik je!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ga zo snel naar je poppen kast (eh ... huis ) kijken :o))
    Je krijgt zo al een echte sterren "hemel'...mooi !
    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat worden je sterren mooi en wat een geweldig idee om dit kastje in te richten als poppenhuis. Ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige stofjes gebruik je toch!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige zachte kleuren gebruik je Heleni je stofkeuze is toch wel altijd top.Ga nu ook naar je andere blog om te kijken want je maakt me daar ook wel heel nieuwsgierig naar.Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Heleni,
    Bedankt voor je berichtje op mijn blog, ik ben aan een klein projectje begonnen uit het japanse boek.En ik ben nu bij het quilten aanbeland van het fototasje, maar heb geen flauw idee wat te doen na het quilten, heb jij ervaring met het boek?
    Lieve groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat gebruik je een prachtige kleuren voor de sterren! En wat geeft het dat het niet hard gaat... als je er maar lol in hebt. ;-)
    Leuk idee om het kastje in te richten als poppenhuis.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo sterretjes collega! Je gaat ook al zo lekker! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails