Patch to Patch Heleni

Patch to Patch Heleni

donderdag 2 februari 2012

te goed voor 't bed.........












.....maar nog lang niet fit......dus dit is mijn vluchtplekje













netjes dichtgeslagen ligt mijn plek te wachten op mijn volgende rustpauze.


Ik denk dat ik dadelijk maar een paar steekjes ga doen. Kijken of 't lukt....











Door de huisjesgekte is dit borduurtje op een lager pitje gezet. Maar het afgelopen weekend heb ik een flinke zet kunnen doen.
Onder de loeplamp......ik wist niet dat dat zo super zou zijn. Wat een genot.












Het kopje en het speldenkussentje vind ik helemaal super. Het is nog niet klaar maar het geeft al iets meer kleur aan het geheel.

8 opmerkingen:

  1. Hier wordt ook nog gesnotterd en mijn plekje is nu ook meer de bank dan het bed! Maar heb nog geen moed voor steekjes, wens je beterschap,
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Heleni fijn dat het toch wat beter gaat en je af en toe nog wat steekjes kunt maken.Je borduurwerk ziet er goed uit je hebt wel een uitgesproken plekje op de bank met een mooie quilt erop.Groetjes en ziek ze maar lekker uit.Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beterschap en heel veel mensen zijn in de ban van de griep, inclusief mij zelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beterschap Heleni, hier is er nog een maar ik heb vandaag bijna de hele dag in bed gelegen.
    En nu op de bank met quilt en het gaat al weer wat beter moet ik zeggen.
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beterschap Heleni hopelijk gaat het snel weer beter en ben je die quilt niet meer nodig om steeds uit te rusten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hoop dat je je al weer wat beter voelt en steeds meer steekjes kunt maken. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wel een heel mooi vlucht plekje !
    Beterschap hoor ...!
    k had er ook iets van meegekregen ... enne inderdaad niet fijn
    Zag ik nu half een handnaaimachine ...
    die vallen mij nu extra op ... ;o)
    Fijn dat je lamp goed bevalt !
    groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Really beautifull your quilt! Love it!
    Best regards

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails