Patch to Patch Heleni

Patch to Patch Heleni

dinsdag 8 maart 2011

mijn kleinkids quiltje



















Dit is mijn eigen kinderquiltje. Ik heb het gemaakt toen ik, negen jaar geleden, voor het eerst oma zou worden. Ik wist niet wàt 't zou worden dus heb ik 't heel neutraal gehouden wat kleur betreft.
Het is een soort zakjes quilt. Of eigenlijk een  'berenbedjesquilt'. Ook heb ik er een aantal beertjes bij gemaakt maar de meesten liggen in de speelgoedkist...





























...het 'kussen' is een gequilt berenkopje...













...het leuke van dit quiltje is, als je het ophangt kunnen er allerlei spulletjes in opgeborgen worden.
Ik gebruik het als dekentje, nu voor mijn derde kleinkindje Tim.  

4 opmerkingen:

  1. Wat een lief quiltje met al die leuke beertjes erin.
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieffie.
    Ik vind die beertjes erin zo grappig.
    Groetjes roos

    BeantwoordenVerwijderen
  3. piep

    om te snoepen en wat een leuk idee,
    de zakjes erin

    knuf mieke

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails