Patch to Patch Heleni

Patch to Patch Heleni

maandag 6 juni 2011

Cannenburgh....













Zoals zoveel mensen, zijn ook wij, ons quiltgroepje, naar Cannenburgh geweest. Het weer was een beetje wisselvallig maar dat mocht de pret niet drukken. De tentoonstelling in 't kasteel was leuk. Er hing voor ieder wat wils...
De winkeltjes waren heel gezellig om in te lopen en natuurlijk wat te kopen.

Deze tweedstoffen ben ik helemaal weg van. Ze stralen zo'n mooie warme sfeer uit. Dat zal vast en zeker een quilt voor mijn schoondochter worden. Zij houdt van landelijk, dus dat komt helemaal goed.













En dan deze roosige stofjes. Helemaal mijn ding.













Zie je dat roze ding? Dat is een rubber vingerhoed. De metalen vingerhoed is mij te groot of te klein en drukt tegen de nagelriem. Ik vind dit het ei van columbus. Het bandje met de hartjes is ook zo leuk. Ik ben gek op bandjes en kantjes, dan kun je daar toch niet aan voorbij lopen...
Het klosje is oud en het garen smoezelig. Leuk voor de heb. En nog een beugeltje voor een tasje misschien wel voor mijn kleindochter.
Dus al met al hoef ik me de komende tijd niet te vervelen...

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuke spulletjes heb je gekocht Heleni...nee jij gaat je zeker niet vervelen;o)
    Groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk zo'n stapeltje tweeds jammer genoeg nog niet bij veel winkel te koop. Die rozen ja helemaal te gek en het bandje super!!! Ben benieuwd wat voor moois je er van gaat maken!
    groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Heleni,

    Er was zoveel moois te koop he daar op Cannenburgh. Nu achteraf heb ik spijt dat ik bepaalde dingen heb laten liggen, maarja ik werd dan ook overspoeld door al het moois.
    Jij hebt ook leuke stofjes gevonden. Is tweed niet lastig te verwerken?? Ik ken het eigenlijk niet, volgens is het vrij wollig of niet?
    Je roosjesstof vind ik supermooi, dat is ook helemaal mijn smaak.
    Nou succes met alles wat je ervan wilt maken, voorlopig ben je onder de panne ;-)

    Groetjes
    tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie lapjes heb je gekocht Heleni. Die tweed-stofjes vind ik ook erg mooi... staat zo warm hé?
    groetjes, jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je mooie aankopen gedaan. Prachtig gewoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie aankopen heb je gedaan, dat pakketje tweed ligt hier ook nog bij mij, heb jij al een idee wat er mee te doen?

    groetjes, Jeannet ( kan heel erg moeilijk plaatsen bij jou helaas)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. van verveling kan geen sprake zijn met je mooie aanwinsten

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige aanwinsten!! Dat wordt zeker genieten!!
    Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heleni, ik kan weer prima reageren bij jou, de tekstverifficatie staat er meteen bij, en hij pakt gelijk mijn google account als quilting jeannet! Dus de instelling veranderen werkt wel degelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hai Heleni, wat een prachtige dingen maak je! Erg leuk om te zien! Kom zeker nog eens bij je kijken!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails