Patch to Patch Heleni

Patch to Patch Heleni

woensdag 23 mei 2018

Hartjes, hartjes en nog eens hartjes...


Nou wilde ik toch echt weer eens een blogje schrijven...
Het bloggen was toch echt weer eens in het slob geraakt...


...en dat kwam ook omdat ik een laptop had waar ik niet blij mee was.
Traag en ingewikkeld was tie en nu na 2 jaar
heb ik een nieuwe gekocht.
De ergernis was te groot, zeg maar...


Nu heb ik dit hele fijne "dingetje".
Kost wat maar dan heb je ook wat....
Lekker snel en veel handiger in gebruik.

************************



Zoals je misschien van FB weet, ben ik bezig met
hartjes, hartjes en nog eens hartjes...
Heerlijk werkje om buiten te doen.
Wat een schitterend weer hadden we de laatste weken hè.
Het leek wel zomer terwijl het nog 'maar' lente is.


Ik dwaal af.......

*******************************


Een tijd terug was ik ook al aan de hartjes
en heb er toen een groot kussen van gemaakt
voor mijn kleindochter.


Je kunt wel zeggen dat je dan eens een keer van je restjes
afkomt, maar niks is minder waar...


...tenminste, bij mij niet. Het wordt wel een beetje minder 
maar het valt niet op in mijn restendoos!

***************************


Dit schatje denkt dat hij wel eens aandacht tekort komt door al die hartjes
van het vrouwtje. Maar hij kan zoooooo zielig doen
dat ik het soms ook nog geloof...
Nou, vooruit maar weer, even met de bal spelen
en Mr.Morris is weer tevreden...voor een poosje

**********************

Ik ga maar weer eens aan de harten, 
wat dacht je anders...

Fijne dag allemaal enne...genieten hè











21 opmerkingen:

  1. Wat mooi met dat middenpaneel, romantisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach wat lief, al die hartjes met zo'n lief middenpaneeltje! Volgens mij houden we dit weer nog wel even, dus je kan met een gerust hart steekjes zetten in de tuin. Het leven is mooi!
    Groet van Mar en een poot voor Mr. Morris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig al die hartjes. En super middenpaneel. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hartjes zijn prachtig en wat een lieve foto van Mr. Morris !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Natuurlijk is ie zielig.... kijk dat snuitje dan!
    Gewoon 24 uur per dag liefde, dan is ie pas tevreden :-)
    De hartjes zijn schattig, ben ook met een quilt met allemaal hartjes bezig, maar die ligt momenteel eventjes in de kast. Gewoon even een nieuw tussendoortje is ook wel eens leuk.
    Fijn dat je een nieuwe laptop hebt, gezellig als ik wat vaker iets van je kan lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk hoor en gewoon genieten van je hartjes.
    Fijn dat je een nieuwe laptop heb..werkt ook veel fijner he.
    Knuffel je lieve meneertje Morris maar lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bent heerlijk en mooi bezig met de hartjes, Heleni! Gelukkig krijgt die lieve Mr.Morris ook zijn deel van de aandacht. Het middenpaneel is zeker heel mooi, maar het middenblok, dat ik net op fb zag, nog veel mooier!
    Heel veel hartjesplezier gewenst en groetjes van Ageeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat is het weer een leuk blogje en dan die ruwhaarschat die toch echt de show steelt hoor😍

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Piep
    Geweldig een nieuwe laptop!! Kan toch een ergernis zijn zo een “oud knorretje”

    Wat mooi je hartjes meid en als ik het goed zie heeft de “dame” dus het middenstuk veroverd 👍🏻👍🏻

    Laat ons dit weertje nog maar lekker houden hoor!

    Knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dag Helleni,
    Ik vind je stof- en kleurkeuze heel erg leuk !!
    En ik vond het vaasje er ook leuker bij passen !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ooh, ziet er supergaaf uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zien je hartjes er mooi en gezellig uit. En ach, die lieve Mr Morris, ja, ze willen graag veel aandacht en liefde. Wie niet ? Fijne dag nog. Lieve groet Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Your heart blocks look very pretty with the center medallion. I have a piece of fabric with the lady on it like you have used.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. These hearts are so beautiful. Everything you sew is very inspiring!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk Heleni om je ook hier weer tegen te komen :0))
    Een blog is o gezellig...net of ik even bij langs geweest ben :0) Prachtige hartjes en eigenlijk maar goed dat de rest lapjes niet opraken...scrappy is toch t mooist en herinneringen aan eerdere quilts :0)
    Groetjes
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig zeg je hartjes. Zo leuk om te maken he..........liefs. Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hello everyone, My name is Ortega and I am from Canada. I'm so excited reading your blog today after a long time here, I want to share my little life experience late with Dr K1 traditional herbal doctor who cured my breast cancer and also help me with a that bind me and my daughter together, After a long fighting with my daughter and I never knew that Dr K1 could have be that powerful until he helped my life.
    Dr K1 cures all kinds of diseases e.g' HIV,Herpes,Lupus,Cancer,HPV,Spiritual Consultations.

    Contact him now on drk1healingcentre@gmail.com / www.drk1healingcentre.wordpress.com.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails