Patch to Patch Heleni

Patch to Patch Heleni

vrijdag 27 mei 2011

quilten en....een nieuw boek



















Ik heb heerlijk de hele middag gequilt. Ik gebruik het dikkere broder garen...












Zoals je kunt zien quilt ik de tussenblokken in de vorm van de patchblokken en door het dikkere garen geeft dat een leuk effect.



















Misschien kennen jullie dit boek al wel, maar voor diegene die het niet kennen, het is een superdesuper blokkenboek. Als je nou vraagt, of ik dit boek echt nodig heb...., nou nee, boeken zat, maar de verleiding was te groot....kijk maar...





























Ook staan er leuke ideeën in voor randen. Voor de liefhebbers, ik heb 't gekocht bij de voordelige boekenwinkel...
Er staan geen patronen in, het zijn allemaal voorbeelden, zodat je zelf de gewenste maat kunt tekenen.

4 opmerkingen:

  1. Wat ziet je quilt er mooi uit Heleni... mooi ook dat tussenblok.
    Nou met dat boek kun je voorlopig even vooruit hé? Dat zijn heel wat blokken!
    groetjes, jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat wordt een pracht van een quilt, Heleni!
    En een heerlijk blokkenboek; ik heb het ook en ben er heel blij mee!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is het mooi gequilt, wat een mooie quilt en wat heb je een mooi boek gekocht, vol met inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, ik heb het boek ook Heleni, het is wel inspirerend, we mogen wel 500 worden als we dat allemaal willen maken. Ik vind je quilt super doorgequilt!

    fijne dagen, Groetjes, Jeannet

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails