Patch to Patch Heleni

Patch to Patch Heleni

woensdag 16 februari 2011

Engelse huisjes logcabin













Deze logcabin ligt op het logeerbed van onze kleinkids. Als er twee kindjes komen slapen kan ik het tweede bed er onderuit trekken, heel handig.
Dit quilt heb ik in mijn winkeltijdperk gemaakt. Dat is wel leuk even te vertellen. Toen ik jaren terug met mijn winkeltje in Emmen stond op de tentoonstelling van het Quiltersgilde had ik dit quilt meegenomen en een hele rol met deze huisjesstof. Het was ongelooflijk, maar in één uur tijd was alles verkocht. Meerdere mensen wilden zelfs het quilt kopen...













Ik heb 't in de naad gequilt. Het is altijd jammer dat het quiltwerk niet te zien is...













...de randen zijn opgebouwd met 5 stroken...













...de achterkant...













...de foto's zijn iets flets geworden, omdat de zon lekker naar binnen scheen...


5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke quilt is dat geworden. Ik kan me goed voorstellen dat je toen zo door je stof heen was.
    Groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  2. piep

    mooi, mooier, mooist

    knap hoor, heerlijk met de kleinkindjes die zich er lekker in kunnen wegstoppen

    knuf mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heleni, is beautiful Log Cabin, the fabrics are so pretty...
    Congratulations!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. tjonge tjonge wat een mooi werkje , geniet ervan , liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails