Patch to Patch Heleni

Patch to Patch Heleni

dinsdag 8 februari 2011

...een oudje...













Dit quilt heb ik jaren geleden gemaakt en ik gebruik 't niet zo vaak. De kleuren zijn herfstig dus in de zomer ligt 't niet op bed. De afmeting is bijna 3 x 3m. De foto heb ik bij lamplicht gemaakt dus niet helemaal perfect...













Zoals je kunt zien heb ik randstof gebruikt voor de verschillende ringen, bv. de ovaaltjes, 2 rijen erboven en 2 rijen eronder





























mwah, ik vind 'm toch wel mooi...

5 opmerkingen:

  1. Ja hij is prachtig!! Erg leuk om zo een quilt in gebruik te zien. Volgens mij zie ik ook een mooi huisje in de vensterbank...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is ook mooi, maar 3 bij 3?
    Dat moet een hele klus zijn geweest bij het doorpitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind dit wel een hele mooie quilt hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WHAAAAUUUWH, jeetje wat een mooie, hoe lang ben je daar mee bezig geweest? , ik begin net hihi, liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Best wel mooi....??
    Ontzettend mooi!!!

    Ik heb even zitten kijken en turen, maar het zijn eigenlijk alleen maar 4kanten stukjes....simpel maar met een groot resultaat!
    Hoewel het op volgorde leggen van die blokjes moet toch wel een klus zijn geweest.
    Dank je wel dat je weer iets moois heb laten zien!

    Groetjes
    tertia

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails