Patch to Patch Heleni

Patch to Patch Heleni

donderdag 11 november 2010

quilttas
















Deze heerlijke grote quilttas gebruik ik voor mijn quiltwerk om naar de bee te gaan.
















Met zijdelint heb ik geborduurd op een stukje velours....















de tas heb ik gemaakt van grover geweven katoen met iets structuur erin...

































...deze kwaliteit stof zou ook heel geschikt zijn om een stoeltje te bekleden...














...kortom, een heerlijke tas om te gebruiken...

3 opmerkingen:

  1. Hallo Heleni prachtige tas is het en een waar je zeker de aandacht mee trekt als je op een bee bent.Ook ik heb een paar jaar geleden een workshop zijdelint en stumpwerk gedaan en vond het geweldig alleen ik doe er te weinig mee eigenlijk zonde want je boekt al gauw erg mooi resultaat.Groeten Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die is gaaf zeg!! Helemaal mijn smaak.
    Mocht je er op uit gekeken zijn dan wil ik hem wel van je over nemen hoor ;-)
    Nee hoor gekheid, je quilttas moet je ZELF maken. Ook nog een project dat ik ooit eens wil doen.......

    Groetjes
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails