Patch to Patch Heleni

Patch to Patch Heleni

zaterdag 6 november 2010

applicatie bloemenmand












Ach ja, deze ligt ook maar in de kast te liggen....is jammer genoeg wel te zien aan de vouwen, maar wat heb ik deze met veel plezier gemaakt....












...alles heb ik geappliqueerd met de freezerpaper methode. Zelf vind ik dit de mooiste manier van appliqueren...












...deze heb ik in 1996 gemaakt, het is ongeveer 100 x 100 cm.












Mijn buurvrouw is helemaal weg van dit quilt. Ik geloof dat ik het in de hal ga hangen van ons appartement, dicht bij haar voordeur.....

1 opmerking:

  1. Hoi Heleni,

    Wat gezellig dat je mijn blog gaat lezen. Ik ben onlangs nog maar begonnen met quilten, vorig jaar november en ben eigenlijk nog met mijn eerste quilt bezig (de sampler van cursus) Ondertussen begonnen met een nieuwe curusus en tussen door ben ik ook bezig met een aantal projectjes.
    Ik lees dat jij al diverse quilts heb gemaakt. Prachtig hoor deze.
    Ik hoop nog veel moois op je blog te zien en te lezen.
    Prettig weekend
    Groetjes
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails