Patch to Patch Heleni

Patch to Patch Heleni

zaterdag 24 november 2012

mysterie blok 5 en een bloemetje.......















Door allerlei omstandigheden van de laatste tijd, was ik nog steeds niet aan
blok 5 toegekomen van de mysterie van Yoko Saito.

Afgelopen week dacht ik, nou moet het maar eens gebeuren, want de Quiltmania met blok 6 heb ik ook inmiddels al thuis.















Dit is een pittig blok met heel veel werk, maar wel weer ontzettend leuk.















Dit is blok 6 en tevens de laatste. Ziet er ook weer geweldig uit.
















En dit is het gehele mysterie quilt.
Ik ben er helemaal wèg van.
Het zal nog wel even duren voor ik zover ben, want de rand lijkt me ook erg bewerkelijk.
Het blok rechts in het midden, ben ik nu mee bezig.















Dit digitale bloemetje wil ik jullie aanbieden.
Als dank voor alle ontzettend lieve meelevende reacties op het overlijden van mijn lieve vriendin.

Ik ga nu weer even raampjes borduren. Tot een volgende keer.


8 opmerkingen:

  1. Deine Häuser sehen fantastisch aus.
    LG Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben erg blij met weer een berichtje van jou. Heb vaak aan je gedacht hoor de afgelopen week. Je vriendin verliezen voelt toch een beetje als een zusje toch?

    Veel sterkte en we mailen, goed? Houd je taai hoor!

    liefs

    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sterkte met het verlies van je vriendin!
    Je myseriequilt wordt mooi zeg!
    groet, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een fantastische quilt wordt dit. Vind de kleuren ook erg mooi.
    En... hou ook van Caro Emerald.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi blok wordt dit ook weer en de hele quilt, ik ben er ook helemaal weg van en ga hem zeker eens maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het helemaal niet vreemd, dat je er helemaal weg van bent. Het wordt een prachtig geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke huizenquilt wordt dit, veel plezier met maken!
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je huizenquilt wordt echt prachtig, mooi werk hoor zoals je het maakt. Geen wonder dat je weg bent van deze quilt.
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails