Patch to Patch Heleni

Patch to Patch Heleni

maandag 8 oktober 2012

niet deze.......maar die......









Meisjes, ik heb gemerkt dat sommigen van jullie denken dat het om dit huis gaat, wat ik zelf gemaakt heb.......
Deze heb ik in elkaar gezet gekocht, 3 keer verbouwd en toen was ik er klaar mee en heb 't verkocht.











......maar het gaat om deze. Dus als je in mijn archief zoekt moet je écht deze opzoeken.
Ik zal in de loop van de tijd nog wel wat fotootjes plaatsen van details, oke?

4 opmerkingen:

  1. Hoi Heleni,

    Grappig om die andere weer te zien want toen in die tijd begon ik jouw blogjes voor het eerst te lezen en zei ik al vaak tegen mijn lief dat hij dit ook eens moet gaan doen als hij met pensioen gaat. (een poppenhuis maken dan he?) Ik weet nog dat je hem te koop aanbood en dat wij nog zeiden: zullen we???????

    Toen wisten we nog niet dat de werkgever er iedere keer weer tijd bijgeeft om te blijven werken, dus het zal nog wel even duren vrees ik. Maar ik had echt de goeie hoor en die beurs die gaan wij deze winter echt bezoeken. komen we alvast in de sfeer. Fotootjes zijn natuurlijk altijd welkom

    groetjes

    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Poehé Heleni, wat een schitterend gepruts, alhoewel, gepruts mag je dit niet meer noemen, vakwerk.Ik vind het helemaal prachtig :o)
    Groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Gezellig om in je mooie (poppen)huis rond te kijken :o)
    De patchwork kamer is erg leuk! ( kleed op de vloer, kastjes, rekjes stofjes, stoel ... mooi !
    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is het toch een mooi huis, maar ik prefereer ook jouw zelf gebouwde! Groetjes
    lida

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails