Patch to Patch Heleni

Patch to Patch Heleni

donderdag 6 september 2012

allerlei mandjes.......





















In mijn kast vond ik deze leuke lap. Wie wat bewaart heeft wat.......
Misschien is het wel iets voor mandjes......
Ik weet echt nog niet of ik er mee verder ga, het is gewoon een beetje proberen.
Het bevalt me wel moet ik zeggen. We zullen zien.



















Dit mandje vind ik wel schattig. Er zit zelfs diepte in.....



















Het hengseltje zit met één steekje bovenaan vast, zodat het een beetje losjes op de ondergrond ligt.

Ik ben met allerlei vormen aan het tekenen dus het zou zomaar kunnen dat er toch iets leuks ontstaat.

11 opmerkingen:

  1. Ik vind het heel erg mooi zo bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die Körbe sind so schön. Ganz toll mit der Borte.
    Liebe Grüße Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een heel bijzonder stofje. Wees eens lekker creatief, maak een leuk patroon en ik ga hem met je maken,oke?
    Het lapje ziet er in ieder geval heel mooi uit, eigenlijk hoef je er al niets meer aan te doen, maar ja wij zijn er goed in om iets uitelkaar te halen en dan weer in elkaar te zetten he?

    Goeie nachtrust gewenst

    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is het één lapje stof of zitten er al mandjes op het stofje geappliceerd? Het is voor mij niet duidelijk te zien, maar ik vind het weer een prachtig geheel. Ben benieuwd wat het gaat worden. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er al héél leuk en origineel uit! Wordt mooi hoor.
    Groetjes, Ellie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wilma, de mandjes zijn/worden op de broderiediamonds geappliqueerd en de gebloemde stof gebruik ik, denk ik, voor sashings tussen de blokken.
    Ik heb eigenlijk nog geen concrete plannen. Bij mij ontstaat vaak al doende een idee.
    Bedankt voor je reaktie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi Heleni... en anders maak je er gewoon een kleine quilt van.
    Groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Heleni, ze zijn mooi, ze zijn lief, ze zijn geweldig!
    :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk die mandjes. Knap hoor dat je al die vormen zelf bedenkt.
    groetjes Aurora

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk !!!!
    Door gaan er mee ,ziet er heel gezellig uit zoveel verschillende mandjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie broderie, goed dat je het hebt bewaard want het is op het ogenblik nergens te koop!
    Zo geweldig mooie mandjes met rozen!
    fijn zonnig weekend,
    groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails