Patch to Patch Heleni

Patch to Patch Heleni

donderdag 14 juni 2012

ooohhh die punten.......














Meestal heb ik geen probleem met puntjes in 't kruispunt, met Singertje. Maar nu........ggrrrrr

Zoek de verschillen...













Ik zie er nog twee die verdwenen zijn. Het is wel wat beter nu maar ik ben niet tevreden.
Uithalen is geen optie want dan blijft er niks van de stof over. Er komen 12 puntjes bij elkaar!
Verder ziet zij er leuk uit, toch.....?



































Zelfs de achterkant mag er zijn, maar of ik deze nog vaker ga maken......., ik betwijfel 't.

9 opmerkingen:

  1. Sehr schön.
    Liebe Grüße Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een Snoepie!
    Maar ik snap wel wat je bedoelt,... je moet er gewoon niets over zeggen,.... het is een quilters-tik die zien dat.
    ssst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie het, maar van een afstandje niet....soms moet je het dan maar gewoon laten zoals het is.
    Groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach als je hard loopt zie je het niet was een uitspraak die hier wel een werd gebruikt, maar zonder doillen ik zie het idd maar zou het gewoon laten zitten want je kunt niet aan het uithalen blijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog knap want het zijn vast hele kleine stukjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo'n prachtig sterretje toch...nee, jammer dat je 't over de puntjes hebt want het is echt een plaatje! Enn, maak er gerust meer, je zult zien dat 't steeds beter gaat....ik kijk nieuwsgierig uit naar de volgende...!
    Groetjes, Jacobien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit wordt echt een leuke quilt, wat een lieve stofjes! Ik vind het resultaat al heel knap, denk niet dat ik dat tevoorschijn kan toveren op m'n FW. En perfect is ook saai, he, kijk eens naar antieke quilts...........

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik zou er maar geen punt ( leuk woord nu) van maken: straks zie je het echt niet meer!
    Misschien iemand van de 'puntjes-politie', maar die mag het dan zelf beter laten zien.......;)
    lekker doorgaan, 't wordt zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind hem mooi en de 2 die ietsje wegvallen, ach dat maakt een quilt zo uniek. ;)

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails