Patch to Patch Heleni

Patch to Patch Heleni

donderdag 26 januari 2012

loeplamp



















Al een tijdje was ik op zoek naar een loeplamp. Ik heb er één gevonden in de aanbieding bij.....begint met een L en eindigt met een l. Haha, ik mag volgens mij geen reklame maken, maar je snapt 't vast wel.
Heerlijk als je wilt borduren. Maar ook als je bezig bent met mini's voor het poppenhuis, zoals ik.
Ik ben er erg blij mee.



















Ik heb er nog niet mee gewerkt, maar als je ziet hoe fijn de lamp vergroot en verlicht, denk ik dat 't heerlijk zal werken. Daarom wilde ik je deze tip geven.
Voor € 40,- hoef je niet meer te turen op je werk......

(29-01-'12) Ik had het niet verwacht, maar er zijn veel mensen die graag willen weten, wat ik bedoel met L....l.  Ik zal je uit de droom helpen, hij komt gewoon, heel simpel, van de Lidl.

Gisteren en vandaag heb ik er lekker onder geborduurd en het werkt helemaal super. Dus als je er één wilt aanschaffen, ze zijn er zolang de voorraad strekt.........

10 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige lamp! Daar zul je veel plezier van hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Heleni een mooie aanwinst heb je gedaan waar je veel aan zult hebben.Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, heerlijk zo´n lamp als je aan ´t borduren bent, maar ook voor andere dingetjes ( zoals nagels lakken)!
    Groetjes Berbel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige lamp, ben benieuwd waar hij gekocht is lol. Ik ben niet meer bekend met nl winkels. Volgens mij kun je het gewoon vermelden op je blog, is de winkelier heel blij mee.
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie lamp Heleni. Ook ik weet zo gauw even niet welke winkel je bedoelt, maar dat mag je best zeggen hoor.
    Wat heb jij trouwens al een hoop huisjes klaar! Dat zijn er zelfs meer dan elke dag eentje denk ik hé? En wat staat het mooi zo aan elkaar.
    groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn zo'n lamp, nu kun je weer fijn steekjes maken. De prijs valt me heel erg mee.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schrijf nu maar gauw waar hij vandaan komt, want ik heb een gewone daglicht lamp en dat is volgens DP een heel vervelende, dus misschien dat hij deze wel gaaf vindt! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb ook een daglicht lamp ... bij (gezellige)donkere avonden erg fijn bij het doorquilten van mijn sampler ...
    Eh ... is al eventjes geleden,
    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldige lamp, heb er zelf ook al jaren eentje en wil hem niet meer kwijt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie loeplamp maar heb geen idee wat je met l.....l bedoelt, hihi!
    groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails