Patch to Patch Heleni

Patch to Patch Heleni

vrijdag 18 november 2011

mini kantklosjes.........














Wie denkt te kunnen kantklossen met klosjes van 13 mm lang?
Grapje..........Misschien dat 't wel gaat maar dan heb je een pincet nodig om de klosjes te verplaatsen.

Deze klosjes kreeg ik vandaag bij de post. Ik heb ze een tijdje terug bij John Kramer (klik) besteld. Ik heb John ontmoet op de poppenhuisbeurs in Arnhem. Hij maakt allerlei miniaturen van hout, waaronder deze klosjes.
Ze mogen toch niet in mijn poppenhuis ontbreken..........














Op deze foto zijn ze wel 2x zo groot als in werkelijkheid.
Ze zijn allemaal gemaakt van verschillende houtsoorten, van bv. Padoek, Bengé, Purperhart, Coromandel. Van sommige soorten heb ik nog nooit gehoord.
Ik wilde ze graag even aan je laten zien, omdat ze wel heel byzonder zijn.

1 opmerking:

  1. Wat een leuke miniatuurtjes, en heel bijzonder in die verschillende houtsoorten. Misschien toch leuk met een klein beginnetje van kant.
    Fijn weekend, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails