Patch to Patch Heleni

Patch to Patch Heleni

vrijdag 11 maart 2011













Is dit niet schattig...kadootjes van mijn kleinkindjes. Mijn kleinzoon Teun van 6 kan al schrijven, kijk nou toch hoe hij gefeliciteerd heeft geschreven. Het is ook zo'n moeilijk woord...
Hij noemt mij oma Lotte omdat onze labrador Lotte heette. Kleindochter Sam heeft dat mooie zeepje met een vriendinnetje voor mij gemaakt en de tulpjes kreeg ik van onze jongste kleinzoon Tim...
Ik heb een heerlijke dag gehad gisteren en wil jullie allemaal bedanken voor de leuke felicitaties.
Zo, nu ga ik zo m'n huis eens even lekker reorganiseren...
Fijn weekend...

2 opmerkingen:

  1. Wat een lieverds...
    Groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte met je cerjaardag, kom ook net van mijn broers verjaardag. Fijne avond nog.

    Gr Annemieke.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails