Patch to Patch Heleni

Patch to Patch Heleni

donderdag 9 december 2010

...wie wat bewaart...













...een paar dagen geleden was ik op 'bezoek' op de website van Marijke. Daar zag ik zulke leuke boompjes en een prachtige taart. Zulke boompjes heb ik ook al eens gemaakt in mijn patchworkwinkeltijdperk en ging op zoek naar de patroontjes. Wat schetste mijn verbazing...ik vond de boompjes diep weggestopt in een doos. Ik heb ze een beetje gefatsoeneerd en...  voila...



















...neem ook eens een kijkje op de site van Marijke, je weet niet wat je ziet. Ze laat iedereen elke keer weer versteld staan van de prachtige creaties die ze maakt.
Als je op haar naam klikt kom je op haar site.

3 opmerkingen:

  1. heb net lekker heel je blog door lopen kijken. mooie dingen heb je gemaakt. vooral de quilt voor sam en t quiltje met alle witte en beige tinten sprak mij erg aan. lek wat je doet met dat kant trouwens langs de bies. genoeg inspiratie weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat staat dat gezellig, wat een enige boompjes! Leuk met die mooie herten ernaast! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk boomje is dit, zomaar weer gevonden, alles wat je maakt bewaren je weet nooit wanneer het van pas komt .
    Fijn weekend Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails